Back Flow yoga

Yoga voor rug-nek en schouders

“Yoga is the fountain of youth. You’re only as young as your spine is flexible.”  – Bob Harper

Bij rugklachten is het actief voorkomen van pijn vaak de beste en duurzaamste weg tot een gezonde rug. Bewust bewegen is essentieel om de rug sterk en gezond te houden en daarom is yoga een zeer geschikte manier om daarmee bezig te zijn.

Wat bieden deze lessen aan?

Deze lessen zijn gericht om je rug, schouders en nek sterk en gezond te houden. Door middel van specifieke houdingen, ademhalings- en meditatietechnieken bieden deze lessen een uitgebreide, progressieve, veilige en effectieve aanpak om de gezondheid van je rug te verbeteren.

Tijdens de lessen krijg je ook oefeningen die geschikt zijn om zelfstandig te doen, thuis of op je werk, zodat je ook buiten de studio, op een regelmatige basis, je rug soepel leert te houden.

Voor wie zijn deze lessen geschikt?

De lessen zijn geschikt voor mensen die aan een soepele en sterke rug willen werken. Flexibiliteit is geen vereiste.

Mensen van alle leeftijden, met of zonder ervaring, zijn welkom om mee te doen.

*Raadpleeg je dokter of therapeut als je twijfels hebt bij het deelnemen aan deze lessen of als je ernstige pijn ervaart bij je rug of benen tijdens de lessen. Informeer de instructeur over een hernia historie of degeneratieve diagnoses.

Wanneer:

Donderdag 9.00-10.15 uur

Docent:

Millie Tawil